Hou je van kinderen, heb je wat tijd over én wil je wel wat extra’s verdienen? Word vrijwilliger bij ons!

Wij zijn op zoek naar enthousiaste vrijwilligers die tegen mooie vergoeding willen helpen tijdens de overblijf op School Vest en De School Mühring.

De leerlingen van onze scholen blijven gedurende de middagpauze over op school. Ze eten in de klas en gaan daarna buiten spelen op het schoolplein. Vind je het leuk om twee uur per dag met de kinderen te eten en te spelen? Laat het ons weten, je bent van harte welkom.

Wat hebben we jou te bieden?

• Je ontvangt een mooie vrijwilligersvergoeding per keer, € 15,- per dag netto;
  • Je werkt samen in een leuk team, je staat er niet alleen voor;
  • Elke dag is er tijd voor een voorbespreking en een nabespreking;
  • Je krijgt goede begeleiding en trainingen;
  • Elk jaar is er een gezellig etentje met je collega’s.

Wat ga je doen?

• Je zorgt samen met je collega’s voor de kinderen tijdens de lunchpauze;
  • Je houdt toezicht op de kinderen en begeleidt ze tijdens het eten en het spelen;
  • Je zorgt voor de overdracht naar de leerkracht na de pauze;
  • Je zorgt dat de kinderen een fijne, veilige overblijf hebben;
  • De tijden zijn van 11.15 tot 13.45 uur;
  • Je kunt zelf aangeven hoeveel dagen je beschikbaar bent.

Wat vragen we?

• Je bent enthousiast en houdt van kinderen
  • Je spreekt goed Nederlands

Solliciteer nu!
Ben jij enthousiast en heb je een hart voor kinderen? Mail je gegevens naar werkenbij@dsvag.nl of bel naar Arjan Vis 078-6390120, a.vis@dsaag.nl directeur School Vest of Ingeborg Spijkers, directeur De School Mühring 078-6135064, i.spijkers@dsvag.nl

Wees welkom bij de beste scholen van Dordrecht!